Avatar World: City Life icon

Avatar World: City Life

1.19 for Android
3.5 | 5,000,000+ Pemasangan

Pazu Games

⚠️ You need 9Apps App to install .XAPK File. How to install XAPK?

Penerangan tentang Avatar World: City Life

Selamat datang ke Avatar World, permainan peranan yang paling inovatif 2023.
Jelajah dan pengalaman dunia yang menyeronokkan dan super comel, penuh dengan lokasi, bandar, bandar dan watak yang luar biasa, dengan barangan dan avatar yang tidak berkesudahan untuk berinteraksi dengan.
(Kami sangat teruja untuk membuat permainan khas ini untuk anda, pemain! Terima kasih kerana memilih kami, dan kami berharap dapat berkomunikasi dengan anda dan membina perkara yang anda mahukan!)Rumah impian anda di bandar yang sibuk.Dengan pilihan penyesuaian yang luar biasa, anda boleh membuat avatar dengan pakaian unik, gaya rambut, dan aksesori.Anda juga boleh merancang rumah mereka untuk memenuhi keperluan dan gaya hidup mereka, menambah ciri -ciri seperti pejabat rumah, gimnasium, dan bilik muzik.Meneroka bandar -bandar yang berbeza dan menemui watak -watak baru dan acara -acara yang menarik menambah keseronokan pengalaman yang menarik ini.Dengan jalan cerita yang menarik dan tugas -tugas yang mencabar.Pengembaraan tidak pernah berakhir di dunia avatar.Melalui proses mewujudkan avatar, membina rumah, dan menyelesaikan pencarian, pemain mengembangkan kreativiti dan kemahiran menyelesaikan masalah mereka.Dengan mempelajari kemahiran tersebut dalam persekitaran yang menghiburkan dan mendalam, pemain dapat menerapkan apa yang mereka pelajari dalam kehidupan sebenar mereka., Salon solek gadis, doktor haiwan dan lain -lain, yang dipercayai oleh berjuta -juta ibu bapa di seluruh dunia.
Permainan Pazu untuk kanak -kanak direka khas untuk kanak -kanak.Ia menawarkan permainan pendidikan yang menyeronokkan untuk kanak -kanak lelaki dan kanak -kanak lelaki untuk menikmati dan pengalaman.
Permainan untuk kanak -kanak perempuan dan kanak -kanak lelaki.Permainan kami menawarkan pelbagai mekanik permainan yang disesuaikan dengan usia dan keupayaan kanak-kanak., dan sehingga 3 peranti.Langganan secara automatik memperbaharui kecuali pembaharuan automatik dimatikan sekurang-kurangnya 24 jam sebelum akhir tempoh yang sedang berlangsung.Pembaharuan.
langganan boleh diuruskan oleh pengguna dan pembaharuan automatik boleh dimatikan dengan pergi ke tetapan akaun pengguna 'akan dilucuthakkan apabila pengguna membeli langganan untuk penerbitan itu, jika berkenaan.
Syarat Penggunaan:
https://www.pazugames.com/terms-of-use
Dasar Privasi:
https://www.pazugames.com/privacy-policy
Semua hak disediakan Pazu ® Games Ltd. Penggunaan permainan atau kandungan yang dibentangkan di dalamnya, selain penggunaan biasa permainan Pazu ®, tidak diberi kuasa, tanpa kebenaran bertulis dari Pazu ® Games.

Apa yang Baru dengan Avatar World: City Life 1.19

Massive update new!
- Welcome to the Hot Dog Stand update! Now players can come and order a variety of hot dog meals, Get creative and try out some of the new crazy combination meals. Enjoy a tasty meal while sitting in the heart of the city.
- Welcome to the Luxury House update! Now players can explore a second-floor mansion with a massive closet room filled with a wide variety of clothes and accessories. With the new update, Come and live like royalty in the Luxury House update!

Maklumat

  • Kategori:
    Lakon Peranan
  • Versi Semasa:
    1.19
  • Dikemas kini:
    2023-03-16
  • Saiz:
    180.9MB
  • Memerlukan Android:
    Android 5.0 or later
  • Pembangun:
    Pazu Games
  • ID:
    com.pazugames.avatarworld
  • Available on:
  • Avatar World Games for Kids
    Avatar World Games for Kids 1.9
    82.6MB
    2022-12-25
    XAPK
    Picture