Critical Strike: Shooter Games icon

Critical Strike: Shooter Games Verified icon

8.9 for Android
4.1 | 100,000,000+ Pemasangan | Ulasan

Hazel Mobile Games

Penerangan tentang Critical Strike: Shooter Games

Permainan Menembak FPS Baru
Permainan luar talian di Dust Town
• Selamat datang ke misi komando tentera fps. Anda akan menemui semua pengganas sebagai komando tentera terlatih khas dalam permainan menembak fps 2021 ini. Kami dengan hormat menyampaikan misi rahsia komando sebenar untuk semua peminat permainan fps. Permainan ketagihan & senjata perang moden dalam permainan menembak komando fps akan menggembirakan masa lapang anda. Anda adalah askar komando misi rahsia fps yang harus anda hapuskan semua pengganas. Permainan menembak percuma merangkumi pelbagai senapang senjata mematikan, pisau, bom tangan, pistol fry-pan & senapang serang dari semua permainan aksi. Anda adalah komando tentera yang mahir, jadi bertugaslah dan tampil di barisan depan untuk menyelesaikan misi menembak komando sebenar.
Sedia. Matlamat. Api! untuk Waktu Salji
• Permainan menembak FPS di luar talian adalah permainan mogok barisan depan. Gunakan kemahiran menembak senjata anda dan hancurkan semua musuh pengganas dalam permainan menembak percuma. Permainan komando FPS menyeronokkan dengan serangan senjata berdasarkan jalan cerita yang menarik. Permainan 3D menembak komando sebenar akan memenuhi kegilaan menembak anda sebagai permainan percuma 2021. Kemenangan adalah misi dalam permainan menembak komando sebenar, jadi gunakan kemahiran bertarung dan selesaikan permainan misi yang mustahil. Musuh pengganas anda tidak normal, mereka juga dilatih sepenuhnya untuk bertempur dengan pasukan khas serangan balas. Jadi bersiaplah, anda adalah pejuang khas misi rahsia komando fps tidak perlu takut dengan musuh dalam permainan menembak senjata.
Tindakan tanpa henti di Bandar Sin
• Permainan 3D menembak komando sebenar - permainan percuma 2021 mempunyai banyak misi untuk tentera tentera menyelesaikannya. Sekiranya anda melengkapkan keseluruhan sasaran penembakan komando fps ini dengan senjata maju, maka anda akan menjadi pejuang permainan penembak senjata yang hebat. Pada setiap tahap kejayaan, anda akan naik ke tahap seterusnya. Main lebih banyak dan dapatkan tambahan, buka senjata yang lebih kuat, bertahan hingga akhir untuk mencapai kemenangan sebenar dalam permainan aksi. Jejaki kesihatan anda semasa bertempur dengan pengganas, dapatkan alat kesihatan dan terus hidup. Muat semula senjata anda tepat pada masanya dan dapatkan kemenangan dalam had masa untuk mengambil alih musuh permainan aksi.
Nikmati salah satu permainan menembak percuma terbaik di luar talian dengan keseronokan pertempuran tanpa had. Dalam permainan menembak FPS ini, terokai tahap permainan berbilang pemain terbaik untuk keseronokan arena menembak sebenar. Anda akan dapati permainan aksi Offline kegemaran anda jika anda suka permainan senjata perang. Kami menawarkan salah satu permainan menembak senapang 3d terbaik yang lebih ringan tetapi permainan aksi yang lebih menggembirakan akan menghiburkan anda dengan pengalaman arena permainan terbaik dan grafik HD adrenalin.
Permainan permainan menembak berbilang pemain sangat penuh aksi & mendebarkan. Adakah anda menginginkan permainan popular skuad pertembungan yang paling ketagihan, jadi nikmati permainan penembak ini yang Disarankan untuk anda. Mulakan misi harian anda untuk menyerang musuh dalam permainan menembak luar talian terbaik ini untuk meningkatkan kekuatan tahap pemain anda di permulaan yang baru. Anda mempunyai pelbagai senjata perang moden dalam permainan menembak medan perang ini, mulailah pertempuran anda secara percuma di telefon bimbit. Mari datang dan berjuang dengan pengganas untuk penembak bertahan 10 minit.
Sekarang, tunggu apa lagi? Muat turun FPS Commando Secret Mission - Permainan Menembak Percuma dan rasakan kemenangan sebenar.
Ciri Utama
 Permainan Menembak Luar Talian & Percuma
 Pelbagai Senjata Moden
 Grafik 3D Realistik
 Bermain di Multiple Battlegrounds
 Misi pembunuhan yang realistik
 Pelbagai senapang serangan
 Permainan FPS Ketagihan Main Permainan Aksi

Apa yang Baru dengan Critical Strike: Shooter Games 8.9

Get the new update of FPS Commando Shooting Games
Size Reduced
Gameplay Optimization
New Environment in Tank Mode Added🥳
Tank Mode Added🥳
War Machines Added
Gun Gift System After Level Complete
Lottery Draw Added
Spin Wheel Added
Player Profile Added
Air Strike added in Boss Mission🥳
Boss missions are added to enjoy fun games free😜
Play & Enjoy AI-Based Free PvP shooting games Offline✌️
Dropper Gift added🎁
Thrilling sounds added
We are still working on further improvements😎

Maklumat

  • Kategori:
    Cabaran
  • Versi Semasa:
    8.9
  • Dikemas kini:
    2023-03-03
  • Saiz:
    55.6MB
  • Memerlukan Android:
    Android 5.1 or later
  • Pembangun:
    Hazel Mobile Games
  • ID:
    com.sgs.antiterrorism.counterattack.commandomissiongame
  • Available on:
  • FPS Commando Shooting Games
    FPS Commando Shooting Games 8.8
    59.3MB
    2023-03-03
    APK
    Picture
  • FPS Commando Shooting Games
    FPS Commando Shooting Games 8.7
    59.4MB
    2023-02-20
    APK
    Picture
  • FPS Commando Shooting Games
    FPS Commando Shooting Games 8.3
    56.0MB
    2023-02-15
    APK
    Picture
Ulasan
  • avatar
    Not bad laahh awai ii main awat Senang sangat bunuh org hadehh tapi apa ii pun mantap lahh game nih
    2022-09-01 02:45
  • avatar
    Me gusta mucho este juego 🤗✨
    2022-08-26 12:08
  • avatar
    Kenapa saya dowlocd xboleh main babi toi dh la game xbest
    2022-08-15 08:58
  • avatar
    Game ini manyak okay.. Bery gud
    2022-08-01 05:37
  • avatar
    Cool
    2022-07-24 01:53
  • avatar
    Ok
    2022-06-18 07:17