Doctor2U-APPPenjagaanKesihatan icon

Doctor2U-APPPenjagaanKesihatan

4.9.6 for Android
4.3 | 500,000+ Pemasangan

BP Healthcare Group

⚠️ You need 9Apps App to install .XAPK File. How to install XAPK?

Penerangan tentang Doctor2U-APPPenjagaanKesihatan

Pesan Seorang Doctor
Doktor datang dalam tempoh 60 minit- -berlesen dan berpengalaman atas permintaan, ke rumah, pejabat atau hotel anda.
Pesan Sebuah Ambulans
Pesan sebuah Ambulans ke pintu depan rumah anda, membolehkan anda melihat lokasi masa nyata ambulans anda dan menjadikan keseluruhan proses ini mudah dan lancar. Kami telah bekerjasama dengan Falck First Ambulance, penyedia ambulans utama di Malaysia, untuk membawa perkhidmatan menyelamat nyawa ini.
E-Dagang Penjagaan Kesihatan
Beli beribu-ribu produk dan uruskan pesanan anda dari mana sahaja. Semak, beli mengikut bahagian, bandingkan harga, baca ulasan, kongsi produk bersama rakan, dan semak status pesanan anda. Dengan beribu-ribu penyenaraian dari pakej kesihatan & pembedahan ke peranti perubatan ke vitamin & makanan tambahan; anda tidak lagi perlu beli mana-mana bekalan perubatan secara fizikal!
Simpan rekod perubatan di tempat yang berguna
Jika anda seorang pesakit BP anda dapat lihat rekod perubatan anda di tempat yang selamat, terjamin dan mudah diakses dari mana sahaja di dunia. Anda boleh melihat keputusan Makmal dan imej Radiologi anda pada aplikasi. Muat naik semua rekod kesihatan anda ke ciri Rekod Perubatan kami di Doctor2U. Ini akan membolehkan anda mengurus dan menyimpan semua rekod kesihatan anda dengan lebih baik. Infrastruktur kami amat selamat dan mematuhi HIPAA kerana kami memanfaatkan alatan Microsoft untuk memastikan data anda disulitkan secara menyeluruh.
Perundingan Video Doktor
Kami menghubungkan anda dengan doktor yang diperakui lembaga 24/7/365 mengikut keselesaan anda. Dalam beberapa minit, doktor akan menerima permintaan anda dan mula menyelesaikan isu-isu perubatan anda. Dengan perundingan video, doktor kami boleh melihat, mendengar, mengkaji dan berinteraksi dengan anda untuk mendiagnosis keadaan anda dan menyediakan pelan rawatan yang berkesan. Mereka juga boleh mengeluarkan preskripsi ubat apabila diperlukan dan ia akan dihantar ke pintu depan rumah anda.
Sembang Secara Langsung Percuma
Dapatkan nasihat Doktor, Pegawai Farmasi, atau Pakar Pemakanan yang berpengalaman di rumah atau semasa anda bergerak. Anda boleh mengambil gambar atau memuat naik imej untuk membantu doktor lebih memahami keadaan atau pertanyaan anda. Kami tahu bahawa anda boleh mencari jawapan di Google, kini anda boleh tanya doktor kami sebarang soalan perubatan secara PERCUMA.
Penghantaran Ubat
Hantar ubat-ubatan anda ke pintu depan rumah anda atau ambilnya di mana-mana cawangan BP atau Farmasi Lovy di seluruh negara. Kami menjadikannya lebih cepat dan lebih mudah untuk mendapatkan ubat-ubatan anda berbanding sebelum ini: hanya tangkap gambar preskripsi anda (Rx) untuk dikemukakan kepada ahli farmasi kami dan buat bayaran melalui Aplikasi Doctor2U.

Pembayaran telus : Sentiasa tahu kos lawatan secara terdahulu. Jangan risau tentang bayaran tersembunyi.

Bayaran dikuasakan oleh PayPal Braintree & MOLPay : tanpa tunai, selamat, dan selesa.
Doctor2U kini boleh didapati di seluruh Malaysia, Singapura dan Filipina, kami bersedia 24 jam, tujuh hari seminggu. Cuba Doctor2U hari ini!

Maklumat

  • Kategori:
    Perubatan
  • Versi Semasa:
    4.9.6
  • Dikemas kini:
    2022-07-06
  • Saiz:
    54.4MB
  • Memerlukan Android:
    Android 6.0 or later
  • Pembangun:
    BP Healthcare Group
  • ID:
    my.doctor2u.client
  • Available on:
  • Doctor2U- OneStopHealthcareAPP
    Doctor2U- OneStopHealthcareAPP 4.8.5
    46.0MB
    2022-05-25
    XAPK
    Picture
  • Doctor2U- OneStopHealthcareAPP
    Doctor2U- OneStopHealthcareAPP 4.8.1
    46.0MB
    2022-05-09
    XAPK
    Picture
  • Doctor2U- OneStopHealthcareAPP
    Doctor2U- OneStopHealthcareAPP 4.8.0
    44.9MB
    2022-05-01
    XAPK
    Picture