Boost App Malaysia icon

Boost App Malaysia

6.7.0 for Android
3.7 | 5,000,000+ Pemasangan

Boost @ Axiata Digital eCode Sdn Bhd

Penerangan tentang Boost App Malaysia

Sebelum ini hanya dikaitkan dengan perniagaan Ewallet, Boost kini mempunyai jenama yang menyegarkan dan memperluaskan penawarannya dengan baik melampaui pembayaran tanpa tunai ke dalam pinjaman alternatif, insurtech, dan perkhidmatan pembayaran rentas sempadan-berkembang menjadi syarikat spektrum penuh fintech.
Dengan Boost, bayar bil anda dengan mudah dengan eWallet kami tanpa kerumitan menggunakan wang tunai fizikal. Lakukan top-up prabayar di mana sahaja, dan nikmati ganjaran cashback! Aktifkan Boost Paylater dan nikmati 30 hari tambahan untuk pembayaran bil atau tambah nilai prabayar!
Dapatkan dilindungi dengan pelan insurans bersaiz gigitan yang menawarkan perlindungan yang komprehensif. Selain itu, anda boleh meningkatkan kredit permainan kegemaran anda & amp; Beli baucar platform permainan di portal Game Connect. Perintahkan makanan kegemaran anda dalam talian dengan Boost Makan, dan minta mereka dihantar ke pintu depan anda.
LL Rank Up! Tebus ganjaran anda dengan bintang rangsangan dan kredit ewallet dengan mudah dengan flexiredeem!
Mengapa menggunakan Boost? Tidak boleh mencari ATM terdekat? Tiada masalah. Hanya melakukan pembayaran tanpa tunai menggunakan App Ewallet Boost. Imbas pada peniaga yang disediakan dengan kod QR Duitnow unik anda untuk membolehkan pembayaran. Aplikasi kami diterima secara meluas di lebih daripada 500,000 titik sentuhan saudagar, jadi sekarang anda boleh meninggalkan dompet besar anda di rumah! pasca bayar, internet, elektrik, air, TV, semua dari aplikasi Ewallet Boost. Dengan 3 ciri baru kami - autobills, multibills, dan viewbills, kini anda boleh menetapkan pembayaran auto -recurring, membayar beberapa bil dalam satu pergi dan melihat maklumat pembayaran yang disatukan. Yang perlu anda lakukan adalah kunci dalam butiran akaun anda dan simpannya untuk pembayaran seterusnya. Top-up dalam 5 saat dengan Boost! Tiada lagi perjalanan ke kedai fizikal. Tidak lagi memuat semula dengan pin 16 digit. Tersedia untuk semua pengguna Telco (Digi, Maxis, Celcom, Hotlink, U Mobile, Redone & amp; banyak lagi). Apa lagi? Setiap kali anda memuatkan semula kredit anda, goncang telefon anda untuk menikmati cashback!
Boost ™ PayLater - Nikmati Beli Sekarang Bayar Pilihan Kemudian 💳
Ketenangan Kewangan dengan 30 hari tambahan untuk membayar kami kembali! Boost mempunyai punggung anda dengan rancangan insurans bersaiz gigitan kami! Kami mempunyai senarai pelan liputan mikro insurans yang terkenal yang ditanggung oleh Great Eastern. Memandangkan pelan insurans kereta terbaru kami, CarProtect membolehkan pengguna meningkatkan kenderaan mereka diinsuranskan dalam kes insiden yang tidak diduga. Kredit dalam permainan bila-bila masa & amp; Di mana sahaja untuk permainan mudah alih kegemaran anda, termasuk legenda mudah alih, impak Genshin, api bebas, dan PUBG. Anda juga boleh membeli baucar platform permainan seperti Steam Wallet, Garena Shell, Kad Rangkaian PlayStation, dan banyak lagi. pelbagai makanan tempatan & amp; Dapatkan RM5 Cashback! Hanya pesanan melalui Boost ™ Makan & amp; Minta mereka dihantar ke depan pintu anda. Dapatkan Ganjaran 🎁
Mac ke Program Ganjaran Boost ™ baru. Semakin banyak yang anda belanjakan, semakin banyak bintang rangsangan yang anda dapatkan & amp; Semakin tinggi anda akan berpangkat! Sertai kami, dan dapatkan lebih banyak lagi! Di samping itu, Tebus Ganjaran Anda dengan Bintang Boost atau Boost Wallet dengan mudah dengan Flexiredeem!
-
Ketahui lebih lanjut di http://www.myboost.co, atau ikuti kami:
https://www.facebook.com/myboostapp/
Instagram: https://www.instagram.com/myboostapp/
Dasar Privasi: https://www.myboost.com.my/ Privasi/Pengenalan/
Syarat Perkhidmatan: https://www.myboost.com.my/terms/general/

Apa yang Baru dengan Boost App Malaysia 6.7.0

Hey Boosties,
Don’t mind us, just cleaning up bugs and touching up on minor enhancements on this update.
Update now for a smoother experience.
Build 650

Maklumat

  • Kategori:
    Kewangan
  • Versi Semasa:
    6.7.0
  • Dikemas kini:
    2022-11-17
  • Saiz:
    88.9MB
  • Memerlukan Android:
    Android 5.0 or later
  • Pembangun:
    Boost @ Axiata Digital eCode Sdn Bhd
  • ID:
    my.com.myboost
  • Available on:
  • Boost App Malaysia
    Boost App Malaysia 6.5.0
    88.9MB
    2022-10-21
    APK
    Picture
  • Boost eWallet Malaysia
    Boost eWallet Malaysia 6.4.0
    88.8MB
    2022-05-20
    APK
    Picture
  • Boost eWallet Malaysia
    Boost eWallet Malaysia 6.3.1
    88.8MB
    2022-05-20
    APK
    Picture