Battlegrounds Mobile India icon

Battlegrounds Mobile India

2.1.0 for Android
4.2 | 50,000,000+ Pemasangan

KRAFTON, Inc.

⚠️ You need 9Apps App to install .XAPK File. How to install XAPK?

Penerangan tentang Battlegrounds Mobile India

[Apa yang baru]
Runtuhan purba muncul di Erangel, Miramar, dan Livik. Setiap kehancuran mempunyai rahsia sendiri, dan anda boleh menyemak lokasi runtuhan ini dari peta. Runtuhan dilindungi oleh pahlawan mummy dan raksasa terbang. Dengan mengalahkan mereka, anda boleh mendapatkan barang -barang yang dijatuhkan oleh raksasa. Terdapat beberapa jenis runtuhan, di runtuhan jackal, anda boleh mendapatkan kotak harta dengan menyelesaikan teka -teki. Dalam runtuhan scarab, anda boleh menangkap kumbang scarab untuk titisan item.
Kuil Maharaja boleh terletak di dua kawasan di peta di Erangel. Piramid akan hilang beberapa waktu selepas permainan telah bermula dan kuil Maharaja akan muncul. Patung gergasi akan membawa kuil di sepanjang jalan yang ditakrifkan.
Juga, zon pasir akan muncul di bandar rawak di peta. Anda boleh mencari bekalan yang banyak, termasuk pesona scarab yang membolehkan anda menghidupkan semula sendiri.
Senjata baru, Lynx AMR adalah SR yang kuat yang mempunyai kelajuan menembak yang lebih cepat dan dengan kelajuan peluru yang hebat dan kerosakan yang kuat, topi keledar tahap 3 dapat dimusnahkan pada satu tembakan.
Don ' t Kita semua mempunyai pengalaman kematian segera dari letupan kereta semasa memainkan peta klasik? Sekarang, anda akan tersingkir tetapi tidak mati walaupun kereta meletup semasa anda berada di dalamnya.
Apa kelegaan!
Mod Latihan Main Bunyi: Jika anda adalah salah seorang pemain yang keliru tentang bunyi, perhatikan. Kawasan latihan yang didedikasikan untuk permainan bunyi ditambah ke mod latihan. Anda boleh mendapatkan latihan anda dengan memasukkan mod latihan. Anda boleh mendengar bunyi semasa pertempuran berulang -ulang, membolehkan anda mengasah kemahiran bermain bunyi anda.
Jadi, apa yang anda tunggu? Hubungi rakan anda dan melompat ke medan perang hari ini!
[India KA Battlegrounds]
Ditetapkan di dunia maya, Battlegrounds Mobile India adalah permainan Battle Royale yang baru di mana beberapa pemain menggunakan strategi untuk bertarung dan menjadi lelaki terakhir yang berdiri di medan perang. Percuma untuk bermain, pengalaman berbilang pemain, di Battlegrounds Mobile India, pemain boleh bertarung dalam mod permainan yang pelbagai yang boleh berasaskan skuad atau solo.
yang menampilkan peta yang pelbagai dengan medan yang berbeza dalam suasana maya, Battlegrounds Mobile India menggunakan keupayaan penuh Unreal Engine 4 untuk membawa dunia hebat yang hebat ditambah dengan bunyi 3D, untuk membina pengalaman yang benar -benar mendalam di telefon bimbit. Pilih peta dan mod anda yang sesuai dengan anda dan dapatkan untuk perjalanan mendebarkan.
Dengan kemas kini kandungan tambahan bulanan dan kerjasama bertaraf dunia, selalu ada sesuatu yang dapat diingini dalam permainan Battle Royale ini. Semasa kami maju ke kalendar, kami akan mendengar lebih banyak maklum balas daripada anda, dan kami akan bekerjasama dengan rakan kongsi dan membawa kerjasama baru yang menarik dengan cara anda.
Adakah anda bersedia mengalami #IndiakaBattleGrounds? #BattleGroundsmobileIndia
memerlukan sambungan internet yang stabil.
Battlegrounds Mobile India Keperluan Sistem Minimum: Android 4.3 atau ke atas dan sekurang -kurangnya 1.5 GB RAM Memory.
App #BattleGroundsMobileIndia adalah semata -mata untuk pemain di India sahaja, diservis oleh Krafton.
BGMI adalah permainan simulasi yang ditetapkan dalam dunia maya dan tidak berdiri untuk kehidupan sebenar. Sila bermain secara sederhana, mengambil rehat yang kerap, dan bermain secara bertanggungjawab
url rasmi
www.battlegroundsmobileindia.com
Ikut kami di
yt: https://www.youtube.com/c /Battlegroundsmobile_in/
insta: https://www.instagram.com/battlegroundsmobilein_official/
fb: https://www.facebook.com/BattleGroundsmobilein

Maklumat

  • Kategori:
    Aksi
  • Versi Semasa:
    2.1.0
  • Dikemas kini:
    2022-07-11
  • Saiz:
    720.2MB
  • Memerlukan Android:
    Android 10.0 or later
  • Pembangun:
    KRAFTON, Inc.
  • ID:
    com.pubg.imobile
  • Available on:
  • Battlegrounds Mobile India
    Battlegrounds Mobile India 2.1.0
    711.8MB
    2022-05-09
    XAPK
    Picture
  • Battlegrounds Mobile India
    Battlegrounds Mobile India 2.0.0
    831.1MB
    2022-05-09
    APK
    Picture
  • Battlegrounds Mobile India
    Battlegrounds Mobile India 2.0.0
    831.1MB
    2022-05-09
    XAPK
    Picture