Highrise: Virtual Metaverse icon

Highrise: Virtual Metaverse

1.48.3 for Android
4.3 | 10,000,000+ Pemasangan

Pocket Worlds

Penerangan tentang Highrise: Virtual Metaverse

Sertai Highrise Virtual Metaverse !Buat watak avatar anda sendiri 👩🧑, berbual dengan orang maya 💬, berpakaian maya 👗 dan pergi ke pihak maya 🥳🎉 ... semua dalam dunia kehidupan kedua!Ini simulator hidup adalah dunia maya dengan pelbagai aktiviti di mana anda boleh memilih watak kegemaran anda untuk dimainkan!
highrise
adalah tempat untuk realiti maya di mana anda adalah pencipta watak.Ia adalah permata di kalangan permainan simulasi kehidupan di mana anda boleh membuat watak anda sendiri dan peranan dengan pemain lain!> 👩‍💻, di mana anda akan bertemu rakan -rakan baru dari seluruh dunia dan Metaverse, mewujudkan komuniti sosial, menyertai sembang maya di bilik rec, atau bercakap dengan avatar lain dalam permainan maya ini.Gunakan pembuat avatar untuk mencipta watak anda sendiri dan berinteraksi di rumah maya, bilik maya, atau di metaverse.Mula membuat watak -watak dalam permainan ini
kedua
dan tenggelamkan diri anda dalam RP bersama -sama dengan avatar yang lain!🧑‍🤝‍🧑
Highrise adalah lebih daripada simulator kehidupan sebenar .Ia adalah salah satu permainan avatar terbaik di luar sana!Ia adalah dunia poket yang mendalam di mana anda boleh bermain, membuat watak anda sendiri, menyesuaikan avatar anda, berbual dengan rakan -rakan, dan menikmati pengalaman hebat dalam permainan dalam talian Metaverse dengan rakan -rakan.
Anda adalah pencipta kehidupan metaverse ini!
Mempunyai kehidupan maya - buat watak dan buat gaya hidup avatar
Permainan Kehidupan Kedua ini, pemain boleh mengambil aktiviti permainan dan sosial ke peringkat seterusnya dengan ciri -ciri Metaverse.Berbual dan bermain dengan rakan -rakan tidak pernah menjadi lebih menyeronokkan!
Highrise Creature Club
The Highrise Creature Club adalah koleksi avatar Highrise pertama kami dalam gaya makhluk.Setiap makhluk dilengkapi dengan satu set barang yang boleh dipakai ketika di dalam dunia pencipta avatar ini.Boleh membuat watak dengan pembuat avatar kami dan tentukan bagaimana watak anda kelihatan, pilih pakaian 👙👘, dan berpakaian mereka.Bermain berpakaian dalam metaverse ini dan menyesuaikan watak anda.Bagaimana dengan melakukannya dalam beberapa fesyen Y2K yang sejuk?Avatar anda akan menjadi sebahagian daripada identiti metavers anda dalam permainan simulasi hidup maya ini.Untuk mengambil persahabatan anda di mana sahaja anda pergi, bermain peranan bergerak, dan berinteraksi di mana sahaja anda berada dengan watak maya dalam metaverse ini.permainan.Anda akan dapat bertemu dengan orang -orang di Metaverse dari mana saja di dunia dalam kehidupan kedua ini!
bersosial dalam permainan simulator kehidupan avatar ini Dalam sembang dan berikan kehidupan kepada avatar anda di ruang sembang maya dengan menggunakan pembuat avatar.Anda juga boleh berkongsi mood anda, dan ikuti orang lain dalam Berita Highrise di mana anda boleh membuat komuniti sosial anda sendiri, mengulas, atau membuat jawatan. Permainan Simulator Kehidupan ini disambungkan kepada semua orang, juga anda boleh bermain dengan rakan -rakan.
Buat bilik anda sendiri
Sebagai metaverse yang benar, pemain boleh membina bilik rec dengan gaya mereka sendiri dan mencipta realiti maya 👓 yang selalu dibayangkan.Buat watak anda sendiri dan reka bentuk bilangan bilik yang tidak terhingga untuk bermain dengan rakan -rakan.
Highrise Maya Dunia dipisahkan ke dalam bilik;Anda boleh melawat bilik pra-dibina atau membuat rumah unik anda sendiri dalam sembang VR.
Bermain dan buat komuniti dalam simulasi dunia maya.Selalu ada ruang di Highrise Metaverse .Simulator hidup ini bukan hanya permainan sim lain: ia adalah permainan terbaik di antara banyak permainan berpakaian maya!
Buat avatar dan pengalaman hidup anda di dunia metaverse kami!
Ikut kami: https://linktr.ee/highriseapp

Apa yang Baru dengan Highrise: Virtual Metaverse 1.48.3

What’s new?
We make regular updates to the app to improve stability and performance. Download the latest version to use all the available Highrise features!

Maklumat

  • Kategori:
    Lakon Peranan
  • Versi Semasa:
    1.48.3
  • Dikemas kini:
    2023-03-24
  • Saiz:
    121.2MB
  • Memerlukan Android:
    Android 5.0 or later
  • Pembangun:
    Pocket Worlds
  • ID:
    com.pz.life.android
  • Available on:
  • Highrise: Virtual Metaverse
    Highrise: Virtual Metaverse 1.47.4
    120.7MB
    2022-12-14
    APK
    Picture
  • Highrise: Virtual Metaverse
    Highrise: Virtual Metaverse 1.47.2
    120.7MB
    2022-11-28
    APK
    Picture
  • Highrise: Virtual Metaverse
    Highrise: Virtual Metaverse 1.47.0
    120.7MB
    2022-11-02
    APK
    Picture