Diggy's Adventure: Teka-Teki icon

Diggy's Adventure: Teka-Teki Verified icon

1.6.001 for Android
4.5 | 10,000,000+ Pemasangan | Ulasan

Pixel Federation Games

Penerangan tentang Diggy's Adventure: Teka-Teki

Sertai Diggy, profesor, Linda dan Rusty dalam perjalanan mereka! Terokai dunia yang penuh dengan lombong, belajar dari tamadun kuno dan menyelesaikan teka -teki yang tidak dapat dilupakan. Melarikan diri setiap labirin dan mendedahkan misteri terbesar masa lalu dalam permainan dalam talian Pengembaraan Diggy!
Tidak ada rahsia yang boleh tersembunyi dalam maze 2D ini! Cari jalan anda di Terra Incognita Labyrinth semasa anda menemui watak -watak baru cerita ini atau mungkin tamadun kuno. Adakah anda dapat melarikan diri dari teka -teki?
Adakah anda suka permainan kognitif yang membuat anda batas? Cuba memburu harta karun perlombongan ini dan membuktikan kecerdasan anda! Permainan otak yang lain hanyalah silang kata manakala dengan yang satu ini anda akan dapat meneroka labirin tersembunyi yang penuh dengan banyak teka -teki sehingga anda mencari jalan yang betul! Pelombong yang benar tidak lupa memburu emas sehingga memukul batu -batu itu dan meneroka bilik -bilik yang kaya semasa anda menikmati perlombongan.
Ciri -ciri pengembaraan Diggy ' Terdapat 1000 teka -teki untuk menyelesaikan dari tamadun yang berbeza.
▶ 500 labyrinths untuk melarikan diri dari dengan tahap kesukaran yang berbeza. Jangan terperangkap dalam penjara bawah tanah!
▶ 500 watak lucu untuk berinteraksi. Ketik pada avatar pelombong anda dan periksa rampasan anda!
▶ 4 lokasi mitologi dengan banyak khazanah yang dilupakan. Smash jalan anda melalui maze lombong ini!
▶ Terjebak dengan teka -teki? Sokongan pelanggan dalam talian kami bertindak balas dalam masa 24 jam.
▶ Kandungan percuma baru setiap minggu: Dari teka -teki ke kuil, jangan lupa untuk memeriksa kemas kini permainan maze ini! memenuhi pencarian dan teka -teki yang saleh. atau bahkan harta! Anda juga boleh menghiasi kem anda dengan hiasan, barang dan kandungan lain yang indah. Kraf barangan baru atau bahan masak untuk membantu anda menggali di penjara bawah tanah atau labirin dan menjadi kekasih pemburu pengembaraan terbesar di dunia ini. Ini bukan memburu harta karun klasik, memukul semua jubin dan mendapatkan emas yang cukup untuk menyambung semula pengembaraan! regenerasi atau kapasiti tenaga maksimum. Terus menggali lombong dan memenuhi pencarian dalam permainan yang diberikan oleh tuhan-tuhan, ikuti jalan yang betul supaya anda dapat mencari bilik baru dan melupakan permainan pengembaraan lain! Anda juga boleh menikmati acara labirin khas, penjara bawah tanah dan tawaran, menetapkan kem ke tema yang jelas atau menghantar hadiah kepada pemain lain. Selesaikan misteri dan teka -teki! Belajar dari tamadun baru semasa anda melarikan diri dari labirin yang tidak berkesudahan dan menggali lombong! Nikmati pengembaraan perlombongan 2D yang penuh dengan jigsaws!
Sila ambil perhatian! Pengembaraan Diggy ' adalah permainan percuma dalam talian untuk memuat turun dan bermain yang memerlukan sambungan rangkaian untuk dimainkan. Beberapa item dalam permainan juga boleh dibeli untuk wang sebenar. Sekiranya anda tidak mahu menggunakan ciri ini, sila lumpuhkan pembelian dalam aplikasinya dalam tetapan peranti anda '
Adakah anda mempunyai cadangan atau masalah di lombong? Pengurus komuniti penyayang kami ingin mendengar daripada anda, lawati https://care.pxfd.co/diggysadventure!
Syarat Penggunaan: http://pxfd.co/eula
Dasar Privasi: HTTP: HTTP: HTTP : //pxfd.co/privacy
Adakah anda menikmati permainan teka -teki terbiar kami? Ikuti @DiggySAdVenture di media sosial untuk mendapatkan berita dan kemas kini terkini.

Apa yang Baru dengan Diggy's Adventure: Teka-Teki 1.6.001

We’ve added brand new levels full of interesting stories and puzzles, cooked up new offers for our players and fixed a bunch of bugs in the process.

Maklumat

  • Kategori:
    Cabaran
  • Versi Semasa:
    1.6.001
  • Dikemas kini:
    2023-03-24
  • Saiz:
    227.2MB
  • Memerlukan Android:
    Android 5.0 or later
  • Pembangun:
    Pixel Federation Games
  • ID:
    air.com.pixelfederation.diggy
  • Available on:
  • Diggy's Adventure: Mini Games
    Diggy's Adventure: Mini Games 1.5.611
    223.8MB
    2023-03-14
    APK
    Picture
  • Diggy's Adventure: Mini Games
    Diggy's Adventure: Mini Games 1.5.609
    222.6MB
    2023-02-02
    APK
    Picture
  • Diggy's Adventure: Maze Games
    Diggy's Adventure: Maze Games 1.5.605
    219.1MB
    2022-11-09
    APK
    Picture
Ulasan
  • avatar
    Susah ckit tp besttttt🥰🥰🥰
    2022-02-17 07:02
  • avatar
    Good
    2022-02-07 10:32
  • avatar
    👍
    2022-01-07 07:13
  • avatar
    uninstall.. Waste my data. Energy sikit di bagi,, tak sesuai apa yang perlu di selesaikan. Mula2 best lama2 bosan tunggu energy full.
    2022-01-05 06:41
  • avatar
    Terbaik 👍💪
    2021-11-24 09:52
  • avatar
    👍☺️
    2021-11-09 11:19