Selfie Beauty Camera icon

Selfie Beauty Camera

1.2.4 for Android
4.5 | 1,000,000+ Pemasangan

Beauty Plus Selfie Camera and Photo Editor

Penerangan tentang Selfie Beauty Camera

Kamera Kecemerlangan Selfie
memberi anda alternatif yang terbaik dan mudah untuk digunakan dengan impak pintar, saluran, rangkaian, overlay, berus, mozek, kesan keagungan Sesungguhnya mengubah bentuk badan anda yang tidak pernah disunting
Aplikasi kamera selfie & kecantikan adalah aplikasi terbaik semua-dalam-satu untuk menangkap gambar dan video.
Ini menawarkan anda maju editor foto
Radas dan banyak lagi pratetap dengan saluran foto, foto memperbaiki, mengubah gambar, kesan foto. Di sini anda akan dapat menyusun semua pratetap moden teks dengan ribuan gaya gaya teks, warna gaya teks, dan pelekat mempunyai koleksi yang mengagumkan untuk membentuk gambar anda lebih cantik. Tidak ada keperluan untuk penglibatan dalam pengubahsuaian foto, ia sangat lancar, Aplikasi cepat & mudah digunakan.
.
🤳🏼selfie Kecantikan Kamera:
Saluran yang menakjubkan untuk gambar-gambar anda, mengubah dengan pratetap Instagram, mengubah saluran dengan kawalan yang anda suka, dan membuat gambar anda menonjol. Lomo, merah jambu, filem, retro, vignet, ciri-ciri, hangat, membosankan, baru, dan lebih banyak saluran untuk foto anda. Laraskan gambar dengan kecerahan, membezakan, rendaman, mengasah hasil terbaik dari imej anda.
Muat turun Selfie Camera & Kamera Kecemerlangan
Untuk semua peranti yang mengubah foto & kamera keagungan yang anda inginkan - berhadapan dengan Betul, kesan foto, saluran kamera, kolaj menakjubkan, gaya teks, pelekat, garis besar, memberi kesan yang berpanjangan, dan banyak lagi! Mari kita snap gambar hebat dan kongsi foto yang indah di Instagram, Facebook, Snapchat, Twitter, dengan kamera Kecemerlangan. 🎊🎉
🤳🏼Beauty Camera - Ciri-ciri Selfie Sweet:
💥Face Tune, Kamera Kecantikan, dan Kecantikan Touch-up
- Mencantikkan peningkatan segera selfies dengan penapis kecantikan.
-dragging melancar kulit anda dan menyempurnakan liang-liang anda. Kulit anda akan kelihatan sempurna dalam masa yang singkat.
-Anda boleh mengubah bagaimana mata, hidung, bibir, dan lebih banyak melihat dengan menyeret alat seret reshape.
-Retouch foto Selfie anda dengan HD Retouch untuk mendapatkan yang lebih semula jadi dan hasil yang menakjubkan.
-Remove lingkaran hitam dan membesarkan mata anda.
-Tettes Brightening: Editor Excellence dengan Gigi Brightening membawa megah biasa dalam senyuman anda. Kamera Selfie dan Kecemerlangan Sweet boleh menjadi pendekatan yang lebih baik untuk memerlukan selfies yang manis dengan saluran keagungan masa nyata yang mengagumkan dan menghadapi pelekat, pelekat AR.
🎉Splash atau Blur Effects: 🎉
Heart, Star, Pekeliling, atau Handsfree Sprinkle Impacts yang menjadikan gambar anda gelap dan putih. Blur gambar anda dengan bentuk tersendiri atau bersama-sama dengan jari anda & dapatkan kesan DSLR yang tidak jelas. Glitch dan tumpahan ringan memberi kesan kepada gambar-gambar anda.
🌟Body membentuk semula atau retouch: 🌟
Buat badan anda menghadapi nipis atau mewah tidak menghiraukan tokoh sulam. Sekiranya anda perlu melihat yang indah menggunakan sorotan ini untuk membentuk timbangan badan anda Oleh itu, mengenal pasti hubungan anda untuk muncul kesan kosmetik dalam masa nyata. Ia memuncak untuk tenderfoots yang tidak tahu bagaimana menggunakan mata, berhadapan, atau solek bibir. Ia membolehkan anda melakukan corak kosmetik yang paling terkini dalam satu saat.
🔥selfie foto editor - perisian penyuntingan profesional:
- Dengan editor foto kabur ini, anda boleh membuat maju Blurs menggunakan berus foto kabur.
-Edit Photo Editor: Selfie yang ideal tidak pernah menjadi lebih mudah, ketik untuk mengubah saiz dan trim dengan editor foto trim ini.
-Background Changer: mengubah bentuk asas anda untuk berbentuk air mata , bentuk dilipat.
Kolaj, bingkai & kesan untuk pembuat kolaj & grid foto:
-Fair Pilih beberapa gambar, editor foto dengan segera remixes ke dalam foto yang sejuk Kolaj yang memberikan banyak susun atur & format percuma untuk pelanggan Instagram.
-Anda akan dapat memilih kekisi foto kegemaran anda, mengubah kolaj dengan saluran, asas, pelekat, kandungan, dan sebagainya.

Maklumat

  • Kategori:
    Fotografi
  • Versi Semasa:
    1.2.4
  • Dikemas kini:
    2022-09-29
  • Saiz:
    141.4MB
  • Memerlukan Android:
    Android 6.0 or later
  • Pembangun:
    Beauty Plus Selfie Camera and Photo Editor
  • ID:
    beautycamera.sweet.selfie.camera
  • Available on:
  • Selfie Beauty Camera
    Selfie Beauty Camera 1.2
    24.8MB
    2022-02-12
    XAPK
    Picture